اخبار رئال مادرید په په در سال 2007 به رئال مادرید ملحق شده و با سابقه 10 سال بازی کردن برای این تیم، از مدافعان باسابقه تاریخ این باشگاه لقب گرفت اما حالا او از روزهای دشوار ابتدایی انتقال به مادرید سخن گفته است. په په گفت: "برای من و تمام مدافعان وسطی که در آن سالها برای رئال مادرید بازی می کردند، این تیم همانند یک قبرستان بود. اما بازی کردن برای پورتو من را برای بازی در رئال مادرید آماده کرده و من برای 10 سال آنجا ماندم. بسیاری از بازیکنان با نام های بزرگ به این تیم می آمدند، اما نمی توانستند مانند من بازی کنند. همبازی شدن دوباره با کاسیاس؟ از رخ دادن این اتفاق خوشحالم و شاید این مسئله نیز روی تصمیم من برای انتقال به پورتو تاثیرگذار بود. وقتی که به اینجا رسیدم از کاسیاس پرسیدم آیا به زبان پرتغالی صحبت می کند یا خیر زیرا وقتی من به رئال مادرید پیوستم، او به من گفت که او این موضوع را درک می کند، اما به نظر می رسد او هنوز کمی خجالت می کشید که من به کاسیاس گفت
م شرایطش بهتر از زمان رسیدن من به اسپانیاست." مرتبط: نتایج زنده و نتایج زنده فوتبال

منبع:https://www.varzesh3.com/news/1583067/