دانلود سریال هیولا سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» جدیدترین ساخته مهران مدیری خواهد بود. به تازگی و بنابر اخبار جدید سینمای ایران، به گزارش هفت صبح، مشخص شده است که سریال «هیولا» درباره زن و شوهری است که زندگی سالمی پیش گرفته‌اند. این زوج اما به مردی برخورد خواهند کرد که باعث تغییر مسیر زندگی‌شان و ورود آن‌ها به کارهای خلاف می‌شود. پی‌رنگ کلی سریال جدید مهران مدیری براساس آنچه که خوانید خواهد بود و از دل آن موقعیت‌های خنده‌داری شکل خواهد گرفت. سریال ایرانی «هیولا» مانند برنامه «دورهمی» کنایه‌هایی سیاسی خواهد داشت. دانلود سریال هیولا

دانلود سریال سال های دور از خانه اسپین‌آف (Spin-off) مجموعه «شاهگوش» که با نام «سال‌های دور از خانه» در حال تولید است، داستان‌های جذابی از خنجری و زهره را روایت می‌کند.

احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش خنجری و زهره، و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یداله شادمانی، خسرو احمدی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی‌پور و مسعود روشن‌پژوه دیگر بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند.دانلود سریال سال های دور از خانه

اسپین‌آف یا سریال جانبی در صنعت فیلم و سریال‌سازی به اثری گفته می‌شود که برگرفته از یک فیلم یا سریال دیگر باشد. اسپین‌آف جزئیات بیشتر از یک اثر مانند موضوعات، تمرکز بر کاراکترها، داستان‌های پیش و پس از داستان اصلی را روایت کند.

«سال‌های دور از خانه» نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است و بر دو شخصیت خنجری و زهره که در «شاهگوش» حضور داشتند، تمرکز دارد. این سریال، ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی در کلانتری ۱۱۰ ملت روایت می‌کند.