سرکه سیب در چه غذاهایی استفاده میشود

ابزار وبلاگ اخبار: سرکه سیب در چه غذایی استفاده می شود از سرکه سیب در چه غذاهایی استفاده میشود سرکه سیب در چه غذاهایی استفاده میشود

چگونه سرکه سیب را به برنامه غذایی خود اضافه کنیم؟

راه هایی برای اضافه کردن سرکه سیب به برنامه غذایی وجود دارد که ساده ترین آن ترکیب با روغن زیتون به عنوان سس سالاد است که این سرکه به همراه سبزیجات برگ دار، خیار و گوجه فرنگی خوش طعم می شود. سرکه سیب برای ترشی سبزیجات نیز استفاده می شود و یا آن را با آب ترکیب کنید و بنوشید.

مقدار سرکه سیب توصیه شده برای کاهش وزن، یک یا دو قاشق غذا خوری در روز است. بهتر است آن را به 2 تا 3 دوز در طول روز تقسیم کنید و قبل از وعده های غذایی بنوشید. مصرف بیشتر از این اندازه مفید نیست چون دوز بالای سرکه سیب تاثیرات مضری نیز به همراه دارد.

مصرف سرکه سیب را با یک قاشق غذا خوری شروع کنید چون مصرف بیش از این مقدار در یک مرتبه می تواند موجب حالت تهوع شود. بسیار مهم است که با آب ترکیب شود چون سرکه رقیق نشده باعث سوختگی دهان و مری می شود.

مصرف سرکه سیب در قالب قرص نیز شاید به نظر مفید باشد اما خطرات پنهانی دارد. برای مثال گزارش شده است که یک خانم پس از مصرف، متوجه گیر کردن قرص در مری شده و آسیب دیده است.

همچنین بخوانید:

سیستم های خرید انبارداری و توزیع • جزوه بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمدچگونه باسنی بزرگ داشته باشیمخرید بک لینک • خرید رپورتاژ آگهیتاریخ امروزدانلود سریال جیران •  کد متن متحرک برای وبلاگکد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

سرکه سیب برای کنترل قند خون
سرکه سیب یک ماده طبیعی است که از دیرباز برای کنترل قند خون بخصوص در افرادی که نسبت به انسولین مقاومت دارند مورد استفاده قرار میگرفته است.
زمانی که شما سرکه سیب را قبل از وعده های پر کربوهیدرات مصرف کنید از خالی شدن سریع معده و بالا رفتن ناگهانی قند خون جلوگیری میکند.
بعلاوه مصرف سرکه سیب باعث افزایش واکنش پذیری سلول های بدن نسبت به انسولین شده و در نهایت باعث میشود سلول ها گلوکز بیشتری را از جریان خون بر داشت کرده و به تبع آن قند خون شما کاهش پیدا میکند.
شاید جالب باشد که بدانید تنها مقدار کمی سرکه سیب این اثرات را بر روی بدن شما خواهد گذاشت.
در حدود ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب (حدود ۲۰ میلی لیتر) قبل از وعده غذایی تاثیر بسیار زیادی بر روی قند خون شما دارد.
مقدار گفته شده سرکه سیب را با یک لیوان آب ترکیب کرده و قبل از وعده غذایی اصلی خود مصرف کنید. سرکه سیب در وعده های غذایی که کربوهیدرات آن کم باشد و یا پر فیبر باشد تاثیر چندان زیادی ندارد.
سرکه سیب در سندرم تخمدان پلی کیستیک
سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) یک اختلال هورمونی است که با اختلال در چرخه قاعدگی، بالا بودن هورمون های آندروژن، کیست تخمدان و مقاومت نسبت به انسولین مشخص میشود.

در یک مطالعه سه ماهه بر روی بانوان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک مشخص شد که مصرف یک قاشق غذاخوری سرکه سیب در یک لیوان آب بلافاصله پس از وعده شام به بهبود این بیماری و منظم شدن دوره های قاعدگی کمک بسیار زیادی کرد.

تا تکمیل شدن تحقیقات در زمینه به یافته های قبلی اکتفا میکنیم و روزانه ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب بلافاصله پس از شام در یک لیوان آب را برای بهبود سندرم تخمدان پلی کیستیک توصیه میکنیم.
سرکه سیب و کاهش وزن
سرکه سیب با کاهش اشتها و کاهش کالری دریافتی در طی روز به کاهش وزن شما کمک میکند. مصرف روزانه ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری در طول روز برای کاهش وزن کمک کننده است.
افرادی که روزانه ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب مصرف میکنند حدودا پس از مدت ۳ ماه دوبرابر افرادی که سرکه سیب مصرف نمیکنند کاهش وزن خواهند داشت.
شما میتوانید این مقدار از سرکه سیب را با آب مخلوط کرده و قبل از وعده های اصلی غذایی بنوشید و یا اینکه آن را با روغن زیتون ترکیب کرده و برای استفاده به عنوان سس در سالاد استفاده کنید.
مصرف سرکه سیب در رژیم کاهش وزن کمک زیادی به روند کاهش وزن در شما خواهد کرد.