اخبار رئال مادرید:رئال مادرید به دنبال فتح لیگ قهرمانان برای چهارمین فصل متوالی است و در این مسیر آنها فردا شب باید در اولین گام مرحله حذفی، در آمستردام به مصاف قدرت دهه 70 اروپا بروند.

بازی شماره 600 سرخیو راموس: "او دارای شخصیت شگفت انگیزی بوده و فوق العاده رقابت طلب است. رسیدن به 600 بازی آسان نیست و راموس در تاریخ رئال مادرید جایگاه خود را دارد. امیدوارم بتوانیم باز هم در آینده از بازی های راموس لذت ببریم."

اخبار رئال مادرید:مارسلو یا توماس رگیلون: "فردا ترکیب اصلی رئال مادرید مشخص می شود، اما مارسلو یک انسان بزرگ بوده کاپیتان دوم ما و نشان باشگاه است. مارسلو همیشه رئال مادرید را به جلو هدایت کرده و مثل همه بازیکنان بسیار خوب تمرین می کند و همه ما نیز به او علاقه داریم.

دیدار برابر آژاکس: "زمانی که پیروز می شوید همه چیز خوب پیش می رود اما وقتی ببازید انگار همه چیز غلط برنامه ریزی شده است. دیدار مقابل آژاکس بسیار مهم بوده و لیگ قهرمانان برای ما معنای زیادی دارد. سعی می کنم به اتفاقاتی که بیرون از تیم رقم می خورد کمتر توجه کنیم و روی بازی تمرکز داشته باشیم.

ما خاطرات خوبی از این ورزشگاه داریم. رئال مادرید در این ورزشگاه قهرمان شده و من امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. برابر آژاکس ما با جدیت فراوان و احترام به این باشگاه بزرگ و با روحیه ای فروتنانه در میدان حاضر خواهیم شد."

منبع:رئال مادرید نیوز 

 رئال مادرید می خواهد امسال برای چهارمین فصل متوالی لیگ قهرمانان را فتح کند و اولین حریف آنها در مرحله حذفی آژاکس خواهد بود اما آمار موید آن است که رئال مادرید راهی دور بعدی خواهد شد.

کانال تلگرام رئال مادرید | اخبار رئال مادرید: در 16 دیدار اخیر خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دوازده بار به پیروزی رسیده، سه بار مساوی کرده و تنها یک بار برابر شالکه مغلوب شده است. کهکشانی طی این سالها همیشه موفق به صعود از این مرحله و حتی رسیدن به مرحله نیمه نهایی نیز شده اند.

در 6 بازی اخیر، سهم رئال مادرید تنها پیروزی بوده و به جز یک شکست تیم کارلو آنچلوتی برابر شالکه، تیم های منچستر یونایتد، زسکامسکو و لیون موفق به کسب تساوی برابر لوس بلانکوس شده اند.

نتایج 8 فصل اخیر به شرح زیر است؛

رئال مادرید 3-1 پاری سن ژرمن/ پاری سن ژرمن 1-2 رئال مادرید

رئال مادرید 3-1 ناپولی /  ناپولی 1-3 رئال مادرید

رم 0-2 رئال مادرید/ رئال مادرید 2-0 رم

شالکه 0-2 رئال مادرید/ رئال مادرید 3-4 شالکه

شالکه 1-6 رئال مادرید / رئال مادرید 3-1 شالکه

رئال مادرید 1-1 منچستر یونایتد / منچستر یونایتد 1-2 رئال مادرید

زسکا 1-1 رئال مادرید/ رئال مادرید 4-1 زسکا

لیون 1-1 رئال مادرید/ رئال مادرید 3-0 لیون