زیدان:‌ پیش فصل رئال مادرید تمام شد و حالا می خواهیم لالیگا را با قدرت شروع کنیم

 

 

زیدان :

پیش فصل رئال مادرید تمام شد و حالا ما میخواهیم لالیگا رو با قدرت شروع کنیم.

نیمار؟

من با تیمی‌ که در اختیار دارم اینجام و ما فقط به بازیکنانمون فکر میکنیم.

به خرید نیاز داریم؟

من همان جواب را میدم. من یه تیم در اختیار دارم و تا پای مرگ کنار این بازیکنان هستم. ما همه‌ی تلاشمون رو میکنیم که فصل بسیار خوبی داشته باشیم. همین.

پوگبا؟

ما این تیم رو در اختیار داریم و با همین تیم هفته‌ی بعد قراره به میدان بریم. نقطه نقطه نقطه و پایان.

بیل و خامس بازیکنان رئال مادرید هستند. هر دوتای اونها در لیست رئال مادرید حضور دارند. تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکنه بیوفته. ولی باید روی اونها حساب کنم.

ما با 5 مدافع بازی نمیکنیم. ما با 3 مدافع وسط و دو مدافع کناری که در حمله شرکت میکنن بازی میکنیم. ما همیشه به تغییر سیستم خواهیم پرداخت. فقط یکی دوتا سیستم نیستن. ما همیشه باید دنبال راه حل‌ باشیم.

خامس برای این دوتا بازی دعوت نشد ولی تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکنه بیوفته. من به سوالاتی که درمورد بازیکنان میپرسین جواب نمیدم.

»» نتایج زنده فوتبال

آخرین اخبار ورزشی باشگاه رئال مادردید

منبع: ابزار وبلاگ حرفه ای کد تولز

 رئال مادریدسایت تفریحیسایت سرگرمیکد تولزکدتولزگوناگونورزشی