رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟
یک محتوای تبلیغاتی اثرگذار از آرم تجاری وبسایت است که جهت افزایش برندینگ و اعتبار سایت خریداری می شود. منظور از افزایش اعتبار به معنی ساده کسب ارزش و آبروی بیشتر سایت شما برای موتور های جستجو , به ویژه گوگل است که به آن ارزش ناب سایت (link equity) نیز گفته می شود.چگونه یک رپورتاژ آگهی گیرا بدون کلیشه و ویروسی بنویسیم؟
ابتدا مواردی را بیان می کنیم که کمتر به آن پرداخته شده است و یا طرز تفکر اشتباه در وب فارسی با سیاست "ترجمه کن و بنداز بدون آگاهی" شکل گرفته است هر چند در سئو و بهینه سازی سایت هیچ چیزی مطلق درست یا غلط نیست اما مورادی که در تجربه مشاهده شده است با مقاله های ترجمه شده از زمین تا آسمان فرق دارد.1_بهترین سایت برای خرید رپورتاژ آگهی
بهترین مکان برای خرید رپورتاژ آگهی سایت هایی هستند که جذب لینک طبیعی سایت (link equity بیشتر) ارسال کننده رپورتاژ آگهی بالا باشد. مانند: • سایت های خبری قدیمی - •• وب سایت هایی که ابزار های آنلاین تحت وب, خدمات و ابزار وبلاگ نویسی را ارائه می دهند و مورد سوم نیز ••• سایت های سبک زندگی قدیمی و معتبر. در مورد چهارم متوجه خواهید شد که چرا الکسای سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی برای گوگل اهمیتی ندارد!2_ارزش مترادف ها در رپورتاژ آگهی
از مترادف ها کمک بگیرید, به طورمثال قصد دارید کلمه کلیدی عکس پروفایل را بهینه سازی کنید لیست تمام مترادف های عکس پروفایل و مرتبط با عکس پروفایل را جمع آوری کنید (مانند: عکس نمایه - عکس نیمرخ - تصویر پروفایل و عکس نیم نما) و به عنوان کلمه کلیدی هدف به آن لینک دهید. توصیه می شود در هر رپورتاژ فقط به یک مترادف از کلمه کلیدی لینک دهید. مثلا عکس نمایه یا تصویر پروفایل را جایگزین کلمه کلیدی اصلی یعنی عکس پروفایل کنید.
منبع: خرید رپورتاژ آگهی